17 Aralık 2015 Perşembe

Herbalife Konya 05053574684

Herbalife Konya

konya herbalife
Bundan yıllar evel herbalife dan bahs etmek lüks kaçabilirdi. günümüzde geldiğimiz noktaya bakdığımızda;artık Shake içmek elbette bir lüks değil. Herkesin kullanması gereken temel bir gıdadır. Herbalife shake dünyanın en çok satılan shakesi olduğunu artık biliyorsunuz. Konyada Herbalife Tüketenler arasında her yaş grubunda kişiler bulmak mümkün. Sadece kilokontrol için değil, sağlıklı beslenme için bu ürünlerin kullanılması bizim için gurur verici bir durum şirketimiz 1980 yılında kuruldu 37 yılında beri insaları sağlıklı beslenme için ilham kaynağı olmakta. Güzel konyamızda obezizte almış başını gitmektedir. Konyaya ilk atamam çıktığında birinin elinde Herbalife shake görmüştüm çok mutlu olmuştum ben daha önce ankarada çalışyordum Ankarda Herbalife başlamıştım konyada bu kadar yaygın olduğunu bilmediğim için nasıl bulabileceğimi bilmiyordum. Evet elinde shake olan arkadaş sayesinde konayda tekrar ürün kullanmaya başaladım. Herbalife Konya ofisindeki üyler bana oldukç sıcak ve samimi gelmişti. O gün aileye katıldım o gün bu gündür hiç ayrılmadım Herbalife konya üyelerine buradan sonsuz şükran borçlu olduğumu belirtmek istiyorum. Herbalife Konya, benim gibi kaç kişiye destek olmuş kim bilir..... Kim bilir kaç kişinin hayatında dokundu.... ::Kim bilir kaç kişinin hayatının değişmesi için kapı araladı....

Herbalife Konya İletişim 05053574684


1 yorum:

  1. Merhaba Herbalife Ürünleri inanılmazdır.Ben Bir yıl Önce kullanmaya başladım. Aslında ürünlere iananıyordum, çevremde kullanıp sonuç alan vardı. kendime iananıyordum Koçumun desteği ile başladım ilk gün bedenimde bir rahatlık hissetim. ikinci gün enerjim artı üçüncü gün hafifledğimi hissetiim. şimdi 30 kilo aşağı kontrol etmiş olarak bu satırları yazıyorum. gerçekten bu ürünleri bi harika

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

HERBALİFE KONYA 05053574684

Ronaldo bile Bu ürünler ile besleniyorsa sizin hala başalayamamanıza bir anlama veremiyorum Herbalife Konyada oldukça hızlı büyümekte. Si...