17 Aralık 2015 Perşembe

Herbalife Karaman 05053574684

Herbalife Karaman
Shake içmek elbette bir lüks değil. Herkesin kullanması gereken temel bir gıdadır. Herbalife shake dünyanın en çok satılan shakesi olduğunu artık biliyordunuz. Karaman da Herbalife Tğeketenler arasında her yaş grubunda kişiler bulmak mümkün. Sadece kilokontrol için değil sağlıklı beslen için bu ürünlerin kullanılması bizim için guru verici bir durum şirketimiz 1980 yılında kuruldu 35 yılında beri insaları sağlıklı beslenme için ilham kayanğı olmakta. Güzelik Karaman mızda obezizte almış başını gitmekte. Karaman ya ilk atama çıktığınıda birnin elinde Herbalife shake görmüştüm çok mutlu olmuştum ben daha önce ankarada çalışyordum Ankarda Herbalife başlamaıştım Karaman da bu kadar yaygın olduğunu bilmediğim için nasıl bulabileceğimi bilmiyordum. Evet elinde shake olan arkadaş sayesinde konayda tekrar ürün kullanmaya başaldım. Herbalife Karaman ofisindeki üyler bana oldukç sıcak ve samimö gelmişti. O gün aileye katıldım o gün bu gündür hiç ayrılmadım Herbalife Karaman üyelerine buradan sonsuz şükran borçlu olduğmu belirtmek istiyorum. Herbalife Karaman , benim gibi kaç kişiye destek olmuş kim bilir....

Herbalife Karaman 05053574684







Herbalife Karaman 05053574684
HÖRBİLAYF KARAMAN 0505 374 46 84




 

herbalife karaman / konya 05053574684 paylaşan: eminecengel121

4 yorum:

  1. Merhaba, Karaman da bir arkadaşım bana ürünlerinizi anlatı. ayak üstü ve acele işim olduğu için pek dinlemedim. aradan üç ay geçti yine karamanda aynı yerde o arkadaş ile karşılaştık. ondaki değişimi görünce şaşırdım hata ağzım açık kaldı. Ben esnafım aradabir karama gelip giderim. Arkadaşım tekrar Hörbilayf ı anlatı yine dinlemedim dinlemeden anlatsına müsaade etmeden ürünkleri istedim. ofisine gittik ölçüm falan yaptı ve ürünleri başladım ayda bir konya merkezden karamana ölçüm ve kontrol için geliyorum şimididen inanaılmaz bir incelme yaşadım sanırım 7 kiloda kilom gitmiş kullanmaya devam.....

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben kerem,
    Karaman ofisiniz yermi değiştirdi. daha önce ürün oradan almıştım şimdi gittim bulamadım. onların telefonuda bende yok. bir yıl önce orada ürün aldım kullandım. şimi bir arkadaşımla beraber tekrar başlayacağız birde sporcu ürünlerinizde varmış onlar hakkında da bilgi alacaktık. kerem
    konya/karaman

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Ben ürünleri nizi kullanmadan önce hamile gibi karnım vardı hata otobüste biri hamileyim diye yer vermişti bende eve kadar ağlamıştım. şimidi ürünler ile 30 kilomdan kurtuldum 15 kilo daha gidecek. gerçekten ben bu ürnleri yapan kişilere ve ve bu iş yapanlara minet duyuyuorum

    YanıtlaSil
  4. eskinden sağlıklı beslenmenin ne anlama geldiğini bilmiyordum. yaş biraz ilerledikçe harket serbestiyemin azaldığını gördüm. her geçen gün biraz daha hantalaşıyorum. ne yapacağımımıda bilmediğim için çaresiz bekliyordum. samsuna tayinimiz çıkmış samsunda yakasın herbalife rozeti olan birini gördüm kilonukontrol et yolunu benden öğren yazıyordu. ilgimi çekmişti ofisine davet etti ve ofisine gittim ürünleri ile tanıştım. şimid ailecek ürünleri kullanıyoruz. gerçekten eski hantalığımdan eser kalmadı.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

HERBALİFE KONYA 05053574684

Ronaldo bile Bu ürünler ile besleniyorsa sizin hala başalayamamanıza bir anlama veremiyorum Herbalife Konyada oldukça hızlı büyümekte. Si...