10 Aralık 2015 Perşembe

Herbalife Konya 05053574684

Konya iç anadolu bölgesinin en güzle kendtidir ancak beslenem konusunda oldukça kötü bir ilimizidir. özlikle karbonhidarat ağırlıklı beslenme tüm Konya halkının sağlığını tehdit etmekte. konada açmış olduğumuz konya herbalife ofisi beslenme ve egzersiz için sizler ile el ele olmaya karalı
yeni açılan Herbalife Konya ofisimiz sabah saat 7 ile akşam 7 arası sşzlre hizmet vermekte gelemden önce rabndrvualamnız gerkmekte telefon nümaralarımızı siteden aldığınız gibi bize ulaşın lütfen

1 yorum:

  1. Merhaba ben ürünleri başlamadan önce çok araştırdım. görümcem kullanıyordu. açıkçası pek sıcak bakmadım. daha sonra eşm başladı kullanmaya gün geçtikçe değişim olmaya başadı ve bende kullanmaya karar verdim. shake le başladım. mid tü ürünleri kllanıyorum. gerçekten b ürünler harika. 3 kilom gitti kilodan ziayde enerjim arttı

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

HERBALİFE KONYA 05053574684

Ronaldo bile Bu ürünler ile besleniyorsa sizin hala başalayamamanıza bir anlama veremiyorum Herbalife Konyada oldukça hızlı büyümekte. Si...