8 Kasım 2015 Pazar

Herbalife Meram 05053574684

Herbalife Meram 05053574684
meram herbalife
Konya Meram da Herbalife ürünleri ile karşılaşmam tamamı ile bir tevafuk eseriydi. Bir  yerin adresini arıyordum. Meramda yakasında rozet olan birine denk geldim ona sordum adresten sonra rozeti sordum. kısa bilgi verdikten sonra beni Meramda bir Herbalife adresine davet etti. gitiğimde nezih bir ortam ve nezih inşalar ile karşılaştım. Herbalife Meram da o zamanlar yeniyimiş. ürünleri aldım kullandım ürünleri ile 15 kilo kilolarımı aşağı kontrol etikten sonra meramda kendi herbalife ofisimiz açtım şimidi Herbalife Meram da tanınıyor o zamanlar Meram da herbalife yok denecek kadar azdı şimdi ailece kullanıyoruz ürünlerin dağıtımını da yapıyoruz.
Herbalife Meram sipariş
Hörbilayf Meram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

HERBALİFE KONYA 05053574684

Ronaldo bile Bu ürünler ile besleniyorsa sizin hala başalayamamanıza bir anlama veremiyorum Herbalife Konyada oldukça hızlı büyümekte. Si...